روزنامه

روزنامه

NEVER GIVE UP
روزنامه

روزنامه

NEVER GIVE UP

انسانیت(فرشته های 47 کروموزومی)

این فیلم رو توی اینستاگرام دیدم 

واقعا فوق العاده است

دستهایی که اشک ها رو پاک میکنند از دست هایی که فقط دعا میکنند مقدس ترند

پ.ن.

این قالبه خیلییییی شبیه قالب اولین وبلاگمههههههه

سلام تعطیلااااااااااااااااااات

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یکی از تو همین روزا...

خب این ترمم رسما با اومدن نمره ی ریاضی 2 تموم شد
ترمی که سعی کردم خوب جمعش کنم که البته نصفش شد 14 نصفشم شد 10!:||||||||||||||||

طی ترم دوران عیدو از دست دادم
آخرشم تو فرجه ها NK خیلی کارای عجیب کرد که از هر طرف بهش نگاه میکنی باز به این نتیجه میرسی که از ما به عنوان پلکان برای موفقیت خودش استفاده کرد البته همون شب بعد از آخرین امتحان خیلی دوستانه شستمش والا!فک کنین من حرف تو دلم خاک کنم!!
18 واحد از بیس واحد که همش اختصاصی بود پاس کردم
ریاضی ولی 7!!!!!!!!!!!!!
دارم روی دوباره کنکور دادن فکر میکنم!به چند دلیلش که مهم ترینش اینه من وقتی علوم پایه خواستم که به فکر رفتن ازینجا بودم ولی حالا؟...نمیدونم!

بهرحال چه کنکور سراسری چه ارشد!از اول مرداد شروع میکنم!

یکی از تو همین روزا ازین زندون جدا میشم...