روزنامه

روزنامه

NEVER GIVE UP
روزنامه

روزنامه

NEVER GIVE UP

[تق تق تق]

+کیه؟
-هدف


اومدم بنویسم تق تق تق کیه ؟رویا دیدم رویا خیلی دوره گفتم بنویسم تق تق تق کیه؟ آرزو دیدم ارزو ام فقط یه حرفه که کاری براش نمیکنیم پس شد هدف
یه جا شنیدم پدر مادرا آرزو هاشونو به بچه ها تحمیل نمیکنن در واقع بچه ها ارزوی اونها هستن
بعد یادم اومد من از بچگی ارزوی پدرم بودم
خیلی مصر بودن که من پزشک بشم
اصلن خوشم نمی اومد بخصوص کار مادر رو که دیدم دیدم خیلی روزمرگی داره دنبال یه کار متفاوت و پر هیجان بودم خودمم تا سوم راهنمایی دوست داشتم دکتر شم ها ولی بعدش با یه گرایشی از زیست شناسی اشنا شدم الان دانشجوی ترم 8 زیست ام و نه تنها زیست راضیم نمیکنه بلکه اصن اون چیزی ام که فکر میکردم نیست
حتی تا ترم 6 ام متوجه این مسله نشده بودم نه این که اون چیزی که فکر میکردم نباشه ها ولی اون چیزی که من فکر میکردم همه ی زیست نیس و ادم وقتی کاری رو  انتخاب میکنه باید با کلش رو به رو بشه
بعدم توی 23 سالگی به این پی بردم که چقدر با شکوهه کار هرروزت بتونه زندگی ادما رو مستقیما نجات بده
و این شد که ارزوی پدر هدف من شد

نظرات 3 + ارسال نظر
Nahid چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 11:23 http://rooznegareman.blogsky.com

سلام خانم هدفمند گل. سال نو مبارک. ایشالا امسال پر از خبرا و اتفاقای خوش و خوشبختیای غیر منتظره باشه.

خیلی خیلی ممنونم که به یادم بودین

Nahid جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 12:20 http://rooznegareman.blogsky.com

ممنون خاااانم. زحمت شدااااا

من ممنونممممممممم که میخونین پستا رو

Nahid پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 18:21 http://rooznegareman.blogsky.com

هدف دقیقا چیه؟ میشه به ما معرفیش کنی خاااانم؟

به پست اضافه اش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد