روزنامه

روزنامه

NEVER GIVE UP
روزنامه

روزنامه

NEVER GIVE UP

نوروز 95

سال نو مبارک

ماهی گلی یا شتر؟ مسله اینست

من اصولا حافظه ی ضعیفی دارم ینی تا همین امروز از دبیرستان به قبل زیاد یادم نمیومد اصن!ولی امروز همه ی چیزای بد و ناراحت کننده از ابتدایی تا حالا همش جلو چشمم بودآخرشم الکی الکی افتادم گریه

فراموشی خیلی نعمته شاید از سلامتی بهتر

برنامه ی درسی

من که هیچی نخوندم این هفته که تعطیلش کردیم ولی برا سوزوندن دماغ مهری ام که شده باییییییید معدلم بالای 17 شه(میدونم هدف والاییه)

خب برا همین قراره بشینم برنامه ریزی کنم الان و یه تصمیم دیگه ام که دارم اینه که پروژه هامو بعد از ارایه آپلود کنم شاید به درد کسی خورد

راستی این ترم 2 تا درس مولکولی تقریبا موازی داریم  مباحث یکیه اسم درسا فرق داره

اولیش که استاد کتاب ژنتیک دکتر اکرمی رو معرفی کرده که برای شروع مطالعه عالیه ولی کتاب بیولوژی مولکولی واتسون یه دید از بالا به قضیه میده که برا تکمیل کتاب دکتر اکرمی خیلی خوبه

هیچیییییییی خرید نکردم هنوز یه گل سر و یه لاک صورتی خریدم فقط

من به خرید عید خیلی معتقدمخوشی الکیه دیگه ولی نه برا مانتو ها!مانتو شلوار بعد عید خوبه

امسال میخوام یه تاپ و ساپورت گل گلی بخرموزنم که کم کردم تا اخر عیدم ورزشم به رژیم می افضایم که هلو بشم

دیگه کم کم برم درس

آقای بیولوژیست

سال 1392 وقتی میخواستم برای انتخاب رشته تصمیم بگیرم رفتم فیس بوکو توی گروه پژوهشگاه رویان و پرسیدم که برای این که روی stem cellتحقیق کنم چ رشته ای بهتره؟

یکی اونجا جواب داد که اصلن علوم آزمایشگاهی نرو و برو علوم سلولی مولکولی بعد رفتم و توی مسیج ها ازش  راجب علوم سلولی مولکولی پرسیدم و بعدم اددش کردم و اکسپت کرد که با اکسپتش قانون اکسپت کردن کسایی که از قبل میشناسه رو شکست

ازون روز تا حالا با هم دوستای خوبی هستیم و کلا آدم جالبیه جوری که جایی مثل اون ندیدم شاید بشه با کاراکتر شرلوک هلمز مقایسه اش کرد ولی خب بازم تفاوتای زیادی داره

میشه باهاش 4-5 ساعت راجب مدل لباس مجلسی و کفش بحث کرد میشه ازش سوالای درسی پرسید و فوری به جواب رسیدتنبلم خب کلا آدم موقع صحبت باش نمیدونه زمان چطور میگذره ولی با تمام اینا همیشه یه سدی دورش هست که آدم ناخودآگاه در مقابلش محتاط تره و بیشتر رعایت میکنه که چی بگه و چطور بگه

امروز روز تولدشه و نمیدونمم چرا پیداش نیس یکی دو ماهه براش کلی آرزوی خوشبختی و خوشالییییییی دارمممممممممم

تولدت مبارک بیولوژیست خاص

من و ایـــــــــــــن همه خوشبختی؟؟؟

مث اینکه این عید از دیدن روی ماه عمو و دختر عمه محرومیم ان شاء الله بحق پنج تن