روزنامه

روزنامه

NEVER GIVE UP
روزنامه

روزنامه

NEVER GIVE UP

بیایید کله پوک نباشیم

هر وقت یاد گرفتیم که تو دین و اعتقادات مردم دخالت نکنیم و  همونطور که خدا به انسان اجازه ی انتخاب داده و براش نتایج انتخابشم شرح داده و انتخاب راه رو به عهده ی خودشون گذاشته بگذاریم مردم ازین حق انتخاب استفاده کنن اون موقع خیلی از مشکلات ما حل میشه و حتی تعداد دین دار ها خیلی بیشتر از بی دین ها میشه چون سخت ترین حمله به یه موضعی دفاع بد ازونه وقتی ما کاملا راجب علم و دین (هردوش) اطلاع نداریم و بیاییم یه سری حرفایی رو تکرار کنیم که خود اون مردم ام اونارو تو قرآن خوندن فقط باعت میشه ما کله پوک به نظر بیاییم
این طبیعیه که مردم دنبال خدا و خالق بگردن حتی ژن اش داخل ژنتیک انسان ها هست و اگر خدا میخواست که مردم بدون فکر دین بیارن خب کلا عقل به ما نمیداد.

بیایید با دفاع خشک و بی مغز از دین به وجهه ی دین تو جامعه گند نزنیم 

اعتقادات ما برای خودمونه

امر به معروف و نهی از منکر وقتی درسته که ما ازون فرد اطلاعات بیشتری داشته باشیم و بدونیم که حرف ما موثره که اونم به صورت حرف و مستقیما گفتنش رو تا حالا ندیدم کسی رو متحول کنه
ما فقط اگر دین دار هستیم بیاییم و انسان باشیم این خودش تبلیغ تفکر و راه و روش ماست.

کلا بیایین کله پوک نباشیم

دلم میخواد...

به شدددددت دلم میخواد دلم برا یکی بتپه 
دل یکی برام بتپه
یه آدم خاص
ولی کو؟ نیس که!
آدم خاص کجایی؟بی دردسر بیا لدفا

میز آرامش من

 خرمآلو های پاییز عکس یادگاری خورشید تابستانند روی میز ما


خلااااااااوصههه...

خلاااااوصه این که برا درسام رفتم یه مشاور گرفتم (یه خانومی بود قبلا پشتیبانم بود هم دانشگاهی خودمون بود رشته اش شیمیه الان درسش تموم شده و شیمی تدریس میکنه محدود دو سه نفرم مشاوره گرفته)
آقو این خانومه نه گذاشت نه برداشت با روزی 10 ساعت وقتی دانشگاهم دارم شروع کرد  دو هفته خوندم هر چی سعییییی میکردم مگه میشد ادم برسهههههههه اونم کسی که تازه شروع کرده
تا امروز بعد  دوهفته گف اینو اینجوری گذاشتم خودت به این نتیجه برسی نمیرسی واسه این ترم!
پس 4 تا درسو انتخاب کرد گف تا نیمه ی بهمن این چهار درسو ببند تا بعد اون ترم دیگه 5-6 واحد برمیداری اون چار درس خونده رو دوره میکنی بقیه اشم شروع میکنی 

خب منطقی بود ولی من یه عمومی دیگه ام اضافه کردم خودم

اصن از دروس یونی هیچی نخوندم فعلا
درسا ام سخخخخخخخخخخت ولی خب این مهم تره تو این بازه ی زمانی
از دغل دوستان ام بگممممممممم که (گفتم باNK قطع رابطه و قطع سلام احوال پرسی و قطع همه چی کردیم؟سفارتا رو بستیم و سفیرامونم فراخواندیم!حالا اون جریان خیلی مفصله بعدا میگم) تو گیر و دار دعوا با NKبودم تابستون!اون موقع ها منو AZ میرفتیم  برا ارشد درس میخوندیم یهو برگشت گف اره NK اومده فلان حرفو زده منم ازت دفاع کردم گفتم نه اینطوری نیس(خود AZ از طریق من از همه چی خبر داشت از روز اول) بعد گف من گوشیمو نیاوردم گوشیتو میدی برم تو تلگرام؟(اون موقع ها اوضاع با مهری خوب بود میخواست پیاماشو نشونم بده ) خلاصه این تو اکانتش موند تا وقتی رفتیم خونه
تو راه برگشت پیامای یکی از دوستامونو نشونم داد گفتم خب پیامای نیکی ام ببینم گف نه نه اونو ولش کن! منم خب تو دل خودم گفتم حتما یه حرفایی پشت سرم زده NK این نمیخواد من بفهمم ناراحت شم و از مهربونیشه
ولی این عین خوره افتاد به جونم
رسیدم خونه رفتم تو اکانتش(میدونم کار خیللللللللیییییییی زشتی بوده و هیچ توجیهی برا این کارم ندارم ولی خب نتیجه اش جالبه!) چت اونو NK اون قسمتیش ک راجب دعوای منو نیکی بودو خوندمممممممم

اصن وا رفتمااا اون همه به من گفته بود ازت دفاع کردم هیچ لامصب هیچی NK گفته بود این صرفا استیکر گذاشته بود 
تازه یه سری حرفا زده شده بود که من اصن خبر نداشتم و باید میدونستم تا از خودم دفاع کنم
این جوری شد که فهمیدم این جانم و عزیزمای ایشون همچینم رک و راست نیست!
(ادامه دارد ولی من باید گزارش کار فیزیو بنویسم....)

bajirao mastani

یکیییییییییی از عالی ترین فیلمایی که تو عمرم دیدم

باشکوه و تاریخی
ینی یه جورایی انگار تو تاریخ سفر میکنی
داستانشم بر اساس واقعیته ولی خب مث هر فیلم دیگه ای برا جذابیت فیلم یکم دستکاری شده

ینی بهترین انتخاب برای دیدن فیلمیه که خستگیتون در بره
بعدم مث بقیه ی فیلمای هندی صحنه های خیلی اغراق امیز و رقص و اواز بی ربط به داستان نداره


یکی از ویژگی های آثار کارگردان این فیلم سانجی لیلا بهانسالی اینه که هر صحنه از فیلماشو میشه عکس بگیری قاب کنی بزنی به دیوار

هر صحنه شبیه یه نقاشی خیلی باشکوهه

اینم لینک دانلودش باجیراو مستانی