روزنامه

روزنامه

NEVER GIVE UP
روزنامه

روزنامه

NEVER GIVE UP

تصمیم نهایی(کارشناسی ارشد)

خب همچنان تصمیم برا کارشناسی ارشد سخته

هم تغذیه خوبه هم ژنتیک

هم من از همه چی خوشم میاد

توی یکی از فیلمای TED Talk یه دختری بود که میگف اگر شما نویسنده ی داستان زندگیتون باشین چی مینویسین؟همونو انجام بدین

ولی من میخوام برا خودم اینجا یه کارفرما باشم

یه رییس

یا پدر مادر

این ترم رو به عنوان امتحان میذارم

فرصت آخر

اگر بتونم به اون حد نصابی که تو ذهنمه برسم یعنی عرضه ی عوض کردن اوضاع رو دارم و  میرم ژنتیک چون توی رشته ی ژنتیک باید با خیلیا رقابت کنم که این سه سالی رو که من هدر دادم اونا ازش استفاده کردن

اگر بخوام همچین کاری کنم باید بتونم گذشته رو جبران کنم

اگرم که نه به اون حد نصاب نرسیدم که تسلیم میشم و میرم تغذیه

"مرز را پرواز تیری میدهد سامان"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد