روزنامه

روزنامه

NEVER GIVE UP
روزنامه

روزنامه

NEVER GIVE UP

عاشقانه ترین شکلات دنیا

جایزه ی عاشقانه ترین شکلات دنیا میرسد به این شکلات  که مهری هنوز به AZ نگفته بود براش آورد

ماجرا ازین قراره که اون آخرای ترم فک کنم شنبه ی قبل بود!ما یه کلاس داشتیم مادر AZ خواهرش عمل ستون فقرات داشت رفته بود تهران

گف الان برگردم خونه دلم میگیره تا 4 بمونیم توی کتابخونه و درس بخونیم

گفتم باشه

اصن یادم نمیاد کی به مهری گفتم میریم کتابخونه ساعت 11.5 کلاس تموم شد یهو ساعت 2 مهری زنگ زد

گف بیا بیرون (سالن مطالعه ی دخترا بودیم)

رفتم بیرون دیدم این شکلاتو داده میگه به AZ بگو خوب بخونه خودشم خسته نکنه

حالا جالبش اینجاست میخواستم برم شکلات بخرم قبلش

چایی خالی داشتیم

اومدم اذیتش کنم گفتم تو که به AZ نمیگی اصن برم چی بگم؟ میگم برا خودم آوردی

گف نهههههههههه اصن برا اون آوردم

بعد مهری رفت و منم اومدم سالن مطالعه

این چنین بود که عبضی خودشو تو دل رفیق ما جا کرد با این یهویی هوای AZ  رو داشتننننننننننن

ولی حرام اگر یه ذره به من رسیده باشه ازین

بردش یادگاری نگهش داره





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد